the answers

anonym.

vilket program redigerar du i?

jag redigerar oftast i picnik, annars gimp, eller något annat program.

sofie

när började du blogga??

jag började blogga när jag var åtta år.

Maria

vilken är din favorit film? vilken musik lyssnar du på?

min favorit film är nog romeo & juliet med leonardo dicaprio och claire danes.

Stina

Hur många bloggar har du haft?

jag har haft 12 bloggar om jag har räknat rätt.

anonym.

hur gammal är du och vilken är din favorit artist?

jag är 12 år [född 1999] & min favorit artist är elvis presley.

sara

vad heter din kamera?

jag använder min mammas kamera, nikon d3000.

anonym.

vars köpte du din longboard, och hur mycket kostade den?

jag köpte min på stadium, men den går att köpa på flera ställen & den kostade 1699 kr.

anonym.

hur länge har du åkt longboard?

jag har åkt longboard i 11 dagar nu, sen den 2 juli & skateboard har jag gjort sen i september/oktober 2010.

Alexandra.

Varför är jag bäst i hela världen?
Varför är du så fin?
När ska du lära mig åka longboard?:]

för att jag är bäst i hela världen & du kan ju redan åka longboard...


comments.

comments.

your name?
remember me?

din e-post? (bara jag kan se)

din blogg? [om du har en]

till ofelia...

danke!